Українці скаржаться, що співробітники Ощадбанку нав'язують непотрібні послуги. Зокрема, при сплаті за комунальні послуги змушують купувати страховку. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на офіційній сторінці банку у facebook.
Клієнти Ощадбанку нерідко незадоволені роботою фінустанови, зокрема скаржаться на зникнення коштів з картки. Також зросла кількість скарг на співробітників банку через нав'язування непотрібних послуг.
Так, українець заявив, що працівники Ощадбанку відмовилися приймати комунальні платежі без купівлі страховки.
"Ще працівники банку нав'язують страховку оплачувати, інакше відмовляються приймати комунальні платежі", - написав один із клієнтів.
Розшук від ТЦК у 60 років: адвокат пояснив, до чого готуватись
Не надбавка, а подачка: які доплати виплатять пенсіонерам у вересні
Пенсіонерам припинять виплати: як не залишитись без копійки
Пенсіонери отримають кілька виплат авансом: кого "засипле" грошима
У фінустанові відреагували на скаргу та пояснили, що працівники відділень справді можуть пропонувати страховку, докладно про неї розповісти, проте нав'язувати покупку вони не мають права. Зіткнувшись з такою ситуацією, рекомендують звертатися до служби підтримки та повідомляти про порушення.
"Рішення про купівлю поліса страхування все ж таки залишається за клієнтом. Якщо ж вам було нав'язано покупку поліса, просимо повідомити адресу установи банку. Роботу співробітників проаналізуємо", - відповів співробітник "Ощада".
Раніше портал Знай повідомляв, українці хапаються за голову: "Ощадбанк" перетворив оплату комуналки на півторагодинний квест.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.