Від мобільного оператора Vodafone йдуть постійні клієнти, які користувалися послугами протягом 20 років, а виною всьому - самовільне списування грошей та некомпетентне обслуговування.

На це поскаржилася українка на порталі otzyvua. Вона не мала претензій до мобільного оператора протягом 20 років, коли вона користувалася його послугами. Проте з недавніх пір із жінки щомісяця почали списувати по 15-20 грн, хоча вона завжди платила суму за контрактом і не більше.

Vodafone, скріншот: YouTube

"Неодноразові звернення до центру обслуговування - у відповідь вже наслухались таких казочок, і про переадресацію, за яку нібито знімаються гроші, але ми її не встановлювали. Це що розраховано на те, що людина не стане морочити собі голову та витрачати свій час, а компанія таким чином заробляє додаткові кошти", - обурилася клієнтка.

Жінка також зауважила, що рейтинг довіри до мобільного оператора знижується зі швидкістю світла. Вона прислухається до скарг інших українців та замислюється, чи варто їй й надалі користуватися послугами компанії.

Популярні новини зараз

Заробив більше ніж треба - плати штраф: українцям встановили нові правила

Пенсію можна підвищити майже на 300 гривень: яку довідку треба передати до ПФУ

"Київстар" закриває один із найдешевших тарифів: що пропонує натомість

Що буде із землею та квартирами громадян за новим законом: критики та юристи хапаються за голову

Показати ще

"Сором і ганьба, дивлюся рейтинг довіри компанії на цьому сайті 1.7 з 5, люди жаліються на Водафон Україна - варто замислитись", - написала вона.

Відгук про роботу Vodafone, скріншот

Нагадаємо, "Голодні вкрали...": українці помітили, що з посилок на "Укрпошті" зникає їжа

Раніше ми писали про те, що в Ощадбанку відмовляються приймати комунальні платежі без покупки страховки: що робити клієнтам

Як повідомляв Знай.ua, українці страждають від млявого сервісу "Укрпошти": "Дякую гендиректору з мільйонною зарплатою"