Фахівці YASNO звернулися до споживачів із важливим нагадуванням. Що має зробити кожен клієнт до 3 жовтня, йдеться на офіційній сторінці компанії-постачальника у соціальній мережі Facebook.
У YASNO нагадали українцям, що стартував період передачі показників лічильників. До 3 жовтня споживачі повинні встигнути передати дані про обсяги спожитої електроенергії, щоб отримати коректну платіжку та не сплачувати зайвого.
"Почався період передачі показань лічильника. Передайте їх до 3 жовтня включно, щоби платити за фактично спожиту електроенергію", - попередили споживачів.
Гороскоп на тиждень 23-29 червня для всіх знаків Зодіаку: авантюра Овнів, важливий крок Раків та тривога Скорпіонів
Шара закінчилася, готуйте гроші: Київстар скасовує популярні дешеві тарифи
Штраф – це ще квіточки: ТЦК застосовують новий метод впливу на ухилянтів
З 1 липня соцвиплати призначатимуть за новими правилами – що зміниться
У компанії нагадали, що клієнти мають можливість передавати показники електролічильників кількома способами. Наприклад, дані можна надіслати за лічені хвилини:
- на сайті YASNO;
- через особистий кабінет;
- через мобільний додаток YASNO;
- через чат-бот у telegram або Viber;
- через контакт-центри.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, менше споживаємо, але суми у платіжках не змінюються? Кому насправді вигідна "економія" українців на комуналці.
Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.