Для абонентів "Київстар" вже давно існує спеціальний додаток, який допомагає керувати рахунком комфортно. У ньому можна змінити тариф, замовити пакет послуг собі та близьким. Втім, у деяких клієнтів залишаються питання щодо сервісу.
Українець на сторінці "Київстару" у соцмережі Facebook поцікавився, чи є додаток через комп'ютер, а не лише через мобільний телефон.
"Подивитися баланс і поповнити рахунок тепер тільки через мобільний додаток? Через комп'ютер не можна?" - написав він.
У відповідь представник мобільного оператора залишив посилання, яке можна відкрити з будь-якого пристрою. Наприклад, щоб поповнити рахунок без комісії, достатньо просто ввести свій мобільний або особовий рахунок, обрати бажану суму для поповнення та розплатитися за допомогою банківської картки або Google Pay.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Крім того, якщо у абонента закінчився інтернет, він може замовити послугу за номером 899 або надіслати запит на *134#. А ось послуга "екстра гроші" допоможе тим, хто не має коштів для поповнення рахунку в даний момент.
"Скористайтеся готівкою. У терміналах самообслуговування від 1 грн або придбайте скретч-карту від 100 грн", - підказали в компанії ще один спосіб.
Нагадаємо, Lifecell нарахує частини абонентів безкоштовні гігабайти: як потрапити до списку щасливчиків
Раніше ми писали про те, що "Вкрали навіть тера-флю та капці": клієнтка "Укрпошти" попередила, що зникає з посилки
Як повідомляв Знай.ua, вперше клієнти "Monobank" можуть повернути гроші за комунальними чеками