В деяких регіонах "Нафтогаз" тепер відповідає не тільки за постачання газу, а й за його доставку. Однак? далеко не всі українці про це знають та продовжують платити старій газопостачальній компанії.
У компанії пояснили споживачам, як повернути переплату.
Українець поскаржився на те, що його вчасно не попередили про зміну постачальника, та він помилково сплатив кошти за старими рахунками. Чоловік запитав як можна повернути помилково сплачені кошти.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
У "Нафтогазі" відповіли, що у такому разі потрібно звернутися до найближчого центру обслуговування споживачів та направити письмове звернення.
Чоловіку порадили також взяти з собою квитанції про оплату послуг, копію ідентифікаційного коду, паспорта або картки ID та довідку з банківської установи про реквізити, для зарахування грошей.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Придумали, як загнати в борги": "Нафтогаз" на рівному місці нараховує зайві суми у платіжках.
Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати та гроші здерти".