ПриватБанк відмовляє у кредитних послугах літнім клієнтам. Відповідна скарга з'явилася у коментарях під однією з публікацій банку у соціальній мережі facebook.

Українець поскаржився, що його 70-річному батькові, котрий давно є клієнтом ПриватБанку, відмовили в оформленні покупки частинами. Пенсіонер хотів придбати новий телефон.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"ПриватБанк вражає своєю підлістю та дискримінацією. Мій батько хотів купити собі новий телефон з оплати частинами, але виявляється йому, з ідеальною кредитною історією, після 70 років вже відмовлено в цій послузі", - поділився чоловік.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Показати ще

Син пенсіонера обурився якістю послуг ПриватБанку та припустив, що ситуація з його батьком – вікова дискримінація. За словами українця, його батько є повністю платоспроможним і має ідеальну кредитну історію.

"Що це за вікова дискримінація??? Скажіть, мій батько що, у 70 років перестав бути людиною? Чому ви вирішили, що платоспроможна людина у 70 років не має права купувати без шкоди для свого бюджету?", - обурився українець.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook.com/privatbank

Раніше портал Знай повідомляв, "Це шахрайство...": українці помітили, що "ПриватБанк" не повертає гроші за "безпечною" доставкою.

Також наш портал інформував, хотів зняти готівку, а залишився без картки: чоловік неодноразово звертався до "ПриватБанку", але все марно.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".