Послугами "Ощадбанку" користуються мільйони людей в Україні та за її межами. Послуги можна отримати не лише через мобільний додаток банку, а й безпосередньо в фінансовій установі.
Банк часто публікує важливу інформацію про нововведення та свої досягнення. Так під одним постом, розлючена українка поскаржилася на здирництво фінансової установи.
"Ні, вас буде чим раз менше, Ощадбанк, тому, що таке здирництво неприпустиме. Не знаю такого банку, щоб за поповнення рахунку дер комісію!"
Жінка стверджує, що поповнила рахунок в одному з відділень "Ощаду", але за це вона заплатила чималу комісію - 75 гривень. Про те якою буде сума за поповнення працівниця банку не сказала. З клієнткою зв'язався працівник банку та попросив уточнити спосіб яким поповнювався рахунок.
Пенсійний бонус: хто отримає майже 1000 гривень додатково
Нові правила мобілізації: кого забере ТЦК у вересні та про які зміни варто знати
Запишуть в ухилянти: ТЦК дали чоловікам лише 7 днів
Частині пенсіонерів не зарахують ціле десятиліття стажу: про що варто знати
За словами жінки, її паспорт та взяла працівниця банку і поповняла саме вона, адже терміналу там не було. Жінка обурена тим, що їй не вказали ні про спосіб поповнення, ні розповіли про суму комісії.
"Це нікуди не годиться! Моєму обуренню немає меж! "
Клієнтка стверджує, що тепер планує переоформити зарплатну картку в іншому банку. Адже навіть якщо покласти на мобільні заощадження, то відсотки наростуть набагато менші ніж сплачена комісія.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Вибачте, таке буває": у клієнта Monobank зникли з картки майже 40 тисяч гривень
Раніше портал Знай інформував, ПриватБанк попередив українців: важливе нововведення щодо карт
Також наш портал повідомляв, "Відкрив рахунок, а отримав кредит": клієнт банку "Пумб", стверджує, що всі гроші списали за кредит 2013 року