Часта негода спричиняє багато проблем з електропостачанням. Тому в людей виникає багато питань до комунальників.
До ДТЕК Дніпровські електромережі звернулася мешканка області зі своєю проблемою. За словами жінки, жителі приватного сектору зверталися до місцевих ДТЕК з проханням обрізати гілки дерева, яке приносить незручності. Під горіхом проходить провід під напругою, а комісія, яка приїхала на виклик лише сфотографувала дерево. З того моменту пройшло вже понад 2 місяці, а сильний вітер вибиває електроенергію.
Відповідь компанії
Фахівці компанії звернули увагу на коментар жінки та розповіли як вирішити швидко цю проблему. В компанії попросили звернутися в особисті повідомлення, щоб з'ясувати всі необхідні деталі. Загалом, щоб звернутися до ДТЕК з проханням допомогти спиляти дерева або гілки, які заважають постачанню електроенергії, необхідна така інформація:
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
1) Повна адреса громадянина, у якого виникла така ситуація
2) Прізвище ім'я та по батькові власника помешкання за договором
3) Контактний номер те телефону
4) Інформація про місце розташування дерева. За можливості надайте фото.
Ці дані потрібні для формування заявки до компанії.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Як гроші здерти - перші телефонують": українка добу просиділа без світла через недбалість працівників ДТЕК
Раніше портал Знай інформував, "Якщо це план, то чому про нього ніхто не знає?": українці обурюються, що світло вимикають, але їх попереджають вже після цього
Також наш портал повідомляв, чому бувають короткочасні відключення світла і чи впливає це на роботу приладів: українцям розкрили правду