Українка розповіла, що почала отримувати рахунки за електроенергію із подвійними нарахуваннями. Відповідну скаргу вона опублікувала у коментарях на facebook-сторінці YASNO.
Українка поскаржилася, що почала отримувати дивні рахунки за спожиту електроенергію. У месенджер Viber їй надійшло повідомлення, в якому була лише сума до оплати та посилання для проведення операції. Сума була виставлена вдвічі вищою, а пояснень ніяких немає.
"Рахунок загалом виглядає по-іншому. І нижче – бовк! Посилання на оплату, звичайно, з подвійним нарахуванням, а може хтось не додивиться і випадково сплатить", - поскаржилася клієнтка.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Фахівці YASNO відповіли жінці, що компанія справді розсилає платіжки із сумами, які можуть відрізнятись від фактичного споживання. Справа в тому, що в рахунок включають суму за очікуване споживання поточного місяця, але платити її можна за бажанням.
"У рахунках від YASNO окрім нарахувань за фактично спожиту електроенергію також вказана сума за очікуване споживання поточного місяця – це рекомендований платіж і ви самостійно вирішуєте оплачувати дану суму чи ні", - відповіли в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Yasno" щедро віддячить українцям за оплату комуналки і не тільки: як отримати бонуси.
Також наш портал інформував, "Це навмисне так зробили?": клієнтка Yasno стверджує, що зараз неможливо перерахувати переплати та недоплати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "схоже на знущання": українцям в одній з областей що вихідних відключають воду і змушують платити за тарифом.