Українці, оплачуючи свої рахунки, очікують, що компанія "Нафтогаз" вестиме точний облік їхніх витрат і що цей процес буде максимально прозорим.
Коли внесені українцями платежі за комунальні послуги не знімають боргові зобов'язання, багато хто опиняється в безвиході.
По-перше, коли вони здійснюють оплату за комунальні послуги, вони очікують, що їхні борги будуть погашені, і кошти будуть використані згідно з їх призначенням. У випадку, коли так не відбувається, це викликає розчарування та обурення.
Представники компанії "Нафтогаз" на своїй сторінці у Facebook дають зрозуміти, що частою причиною таких непорозумінь стає нестача інформації про особовий рахунок або дані лічильника.
Обмежено придатним в армії знайшли важку роботу: куди відправлять після мобілізації
Можна залишитись без пенсії: українцям дали лише 10 днів
Платіжки стануть "золотими": рекордно подорожчає один із комунальних тарифів
Пенсійну картку заблокують: що не варто робити пенсіонеру
"Споживачеві запропонували скласти з нами, як із постачальником послуг, акт розрахунків. Ось так ми гарантуємо, що всі здійснені платежі зараховуються безпосередньо на особистий рахунок клієнта", — повідомляє Нафтогаз.
Опинившись на рахунку підприємства замість перелічених платежів, ці кошти зберігаються до того часу, поки компанія з'ясує обставини. Однак проблема може виникнути через відсутність необхідних даних від клієнта про споживання газу. У таких випадках компанія здійснює оціночний розрахунок, ґрунтуючись на середньомісячних даних.
Вирішення подібних непорозумінь лежить у руках споживача: своєчасне оновлення даних та регулярна передача показань лічильника допоможуть уникнути незручностей та забезпечать чіткіший облік спожитих ресурсів.
"Наступного місяця ми отримаємо скориговані обсяги споживання, які дозволять знизити або збільшити суму боргів", — пообіцяв "Нафтогаз".
Знай.ua нагадує про те, що коштують 500 гривень: пенсіонери не стримують радість
Також портал Знай.ua писав, що важка недуга охопила столичних дітей: школи закривають на карантин