Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація щодо роботи лічильників світла від компанії "Yasno". Справа в тому, що деякі клієнти не можуть довгі місяці вирішити проблему несправностей у приладах обліку.

На цей раз клієнтка компанії "Yasno" заявила, що ще з березня поточного року має проблеми з лічильником, і їй у платіжках приходять саме середні показники. Таким чином, як вважає клієнтка, її "вганяють у боргову яму".

Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Yasno" на питання клієнтки у соціальній мережі Facebook.

Показники лічильника газу, скріншот: YouTube

"Лічильник не працює з березня, дзвоню щомісяця, годують обіцянками...нараховують по середньому, заганяють у боргову яму...", — запитала одна із клієнток компанії.

Популярні новини зараз

Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК

Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення

Нові правила мобілізації: кому треба готуватися до ВЛК

Постійна процедура більше не буде катуванням: українцям пояснили прості рішення щодо лічильників

Показати ще

Фахівці компанії "Yasno" відповіли та заявили, що всі технічні питання, пов'язані з лічильниками: ремонт, заміна, перевірка, опломбування та параметризація (програмування на кілька зон), відносяться до функцій оператора системи розподілу.

Для вирішення питання вам слід звернутися до вашого ОСР, з контактами якого ви можете ознайомитись тут: https://yasno.com.ua/contacts-osr.

Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook

Нагадаємо, відключення світла найближчим часом: Yasno пояснили ситуацію.

Раніше повідомлялося, чому українці платять такі суми за електроенергію.

Також, YASNO поділилися з українцями важливою інструкцією.