Українці часом стикаються зі збоями у роботі платіжних терміналів. Найчастіше ситуація вирішується на користь клієнтка, але буває і навпаки. Про такий випадок розповіла клієнтка ПриватБанку на порталі "Мінфін".
Українка скористалася терміналом самообслуговування ПриватБанку, щоб поповнити свою картку. Пристрій без проблем прийняв усі купюри, проте не все зарахував на рахунок.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"З 4000 (чотирьох тисяч) гривень термінал зарахував лише 3000 (три тисячі). Збою у роботі терміналу не було, просто на третій купюрі (всі купюри були номіналом 1000 (одна тисяча) гривень) термінал забрав її, але не зарахував", - поділилася клієнтка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

За словами жінки, вона відразу звернулася до служби підтримки, але співробітники "Привата" відмовили їй у поверненні коштів. При цьому, як стверджує клієнтка, причини свого рішення не озвучили.
"Тут же звернулася на гарячу лінію, залишила заявку. Результат - відмова у поверненні коштів. Без пояснення причини, без будь-яких доказів! Працівники банку чи інкасатори просто розводять на гроші!", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, виживайте як хочете: ПриватБанк залишив українця за кордоном без копійки за душею.

Також наш портал інформував, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.

Популярні новини зараз

Окрім пільг та субсидій: українці отримають нову допомогу

На пенсійний картці буде по нулях: пенсіонерам дали час до 31 числа, інакше залишаться без копійки

Повістка поштою не матиме юридичної сили: адвокат підказав, як захистити себе перед ТЦК

Без суду не виселять, але квартиру продадуть: боржникам готують суворі реалії

Показати ще

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.