Українці скаржаться, що суми у платіжках за газ не відповідають обсягам споживання. Про це свідчать коментарі на facebook-сторінці компанії "Нафтогаз".

До газопостачальної компанії звернувся українець, який помітив помилку у платіжці за спожитий газ. Він зазначив, що суму до оплати завищили більш ніж удвічі та вимагав проведення перерахунку.

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

"А ви що мені написали? Навіщо? Виправте на достовірну цифру! Навіщо я маю платити неіснуючі борги?", - поскаржився українець.

Фахівці "Нафтогазу" відповіли чоловікові, що відповідальність за передачу даних для формування платіжки лежить на плечах оператора ГРМ.

Популярні новини зараз

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

"Дані про показники надходять до Вашого оператора ГРМ, вони на ці показники формують об'єми та передають їх нам. Після чого постачальник нараховує суму до оплати за спожитий газ", - пояснили в компанії.

В "Нафтогазі" наголосили, що перерахувати суму до оплати можна після особистого звернення до місцевого оператора ГРМ. Крім того, платіжку можуть скоригувати після передачі актуальних показників лічильника на наступний період.

Скарга на "Нафтогаз". Фото: скрін facebook

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як за копійки забезпечити собі теплу зиму: "Нафтогаз" дав пораду українцям.

Також наш портал інформував, "Нафтогаз" запропонував знижку при оплаті рахунків: не всім українцям сподобалася така "щедрість".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Відбувалися, помовчали і всі...": українець поскаржився, як "Нафтогаз" вирішує проблеми споживачів.