Дуже часто користувачі скаржаться на незрозумілі списання коштів з телефонів. Найчастіше це стосується сучасних смартфонів, але можуть "постраждати" навіть "кнопкові" телефони.
Про те, чому можуть списати кошти з рахунку, пише Радіотрек.
Неприємна ситуація може відбутися, коли оператор без відома користувача підключає платні послуги до тарифу. Довести те, що функція була приєднана не користувачем дуже складно, але можливо.
Буває таке, що абонент самостійно встановив платні функції. Навіть у кнопкових телефонах таке зробити можливо, хоча там і немає офіційного додатка оператора. Це може статись випадково, наприклад, у літньої людини. Перевірити, чи є наявність платної підписки, або функції можна на офіційному сайті мобільного оператора, а також через гарячу лінію.
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Також може закінчитись період безкоштовної підписки. Оператори, пропонуючи безкоштовну підписку, часто не вказують, що не платити за неї можна певний період, а потім будуть списуватись кошти. Тому перед підключенням варто перевіряти, який саме період функція буде діяти абсолютно безкоштовно.
Підвищилась плата за тариф – таке пояснення у списанні коштів буває дуже часто. Окрім того, попередження про підвищення ви могли не помітити, або його не було взагалі, таке теж часто трапляється. Якщо ж повідомлення про підвищення тарифу не було, абонент має повне право повернути кошти.
Нагадаємо, портал Знай інформував, мобільний гаманець спорожнів та закінчилися хвилини: Lifecell пропонує корисну послугу
Раніше на порталі Знай повідомлялося, російські хакери атакують електронні пошти українців через "Київстар": фахівці звернулися із важливою заявою
Також, наш портал інформував, місяць безкоштовно: "Київстар" порадував українців новою халявою