Дуже часто користувачі скаржаться на незрозумілі списання коштів з телефонів. Найчастіше це стосується сучасних смартфонів, але можуть "постраждати" навіть "кнопкові" телефони.

Про те, чому можуть списати кошти з рахунку, пише Радіотрек.

Неприємна ситуація може відбутися, коли оператор без відома користувача підключає платні послуги до тарифу. Довести те, що функція була приєднана не користувачем дуже складно, але можливо.

людина з телефоном

Буває таке, що абонент самостійно встановив платні функції. Навіть у кнопкових телефонах таке зробити можливо, хоча там і немає офіційного додатка оператора. Це може статись випадково, наприклад, у літньої людини. Перевірити, чи є наявність платної підписки, або функції можна на офіційному сайті мобільного оператора, а також через гарячу лінію.

Популярні новини зараз

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Чоловік з телефоном, скріншот: YouTube

Також може закінчитись період безкоштовної підписки. Оператори, пропонуючи безкоштовну підписку, часто не вказують, що не платити за неї можна певний період, а потім будуть списуватись кошти. Тому перед підключенням варто перевіряти, який саме період функція буде діяти абсолютно безкоштовно.

Кнопковий телефон. Фото: Youtube

Підвищилась плата за тариф – таке пояснення у списанні коштів буває дуже часто. Окрім того, попередження про підвищення ви могли не помітити, або його не було взагалі, таке теж часто трапляється. Якщо ж повідомлення про підвищення тарифу не було, абонент має повне право повернути кошти.

Нагадаємо, портал Знай інформував, мобільний гаманець спорожнів та закінчилися хвилини: Lifecell пропонує корисну послугу

Раніше на порталі Знай повідомлялося, російські хакери атакують електронні пошти українців через "Київстар": фахівці звернулися із важливою заявою

Також, наш портал інформував, місяць безкоштовно: "Київстар" порадував українців новою халявою