Українці, які прагнуть своєчасно оплачувати рахунки за світло, виявили проблеми у програмі лояльності компанії YASNO. Незважаючи на можливість обміну бонусів на різні послуги та товари, користувачі активно висловлюють своє невдоволення, називаючи програму "дуже калічною".
Один із клієнтів, розробник за фахом, поділився своїм досвідом на сторінці компанії Facebook.
"Сторінка програми лояльності дуже калічна – не зручна і має купу багів. Схоже її взагалі не тестували перед релізом. Це я вам як розробник говорю. Крім веб-морди багато багів на бекенді", — пише Іван.
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Він повідомив, що система помилково нарахувала йому лише 30 бонусів замість 150 на одну адресу, а на іншій, хоча нарахувала 150 бонусів, не додала особовий рахунок до облікового запису.
Ще одна клієнтка висловила своє невдоволення тим, що у її місці проживання відсутні партнери, серед яких можна обміняти бонуси. При цьому на кожному рахунку в неї накопичилося 3000 бонусів.
Компанія YASNO відповіла на скарги, запевнивши, що бонуси за сплату в січні (за грудень) будуть нараховані до 15 лютого 2024 року.
Крім того, вони запропонували клієнтам чекати та надали посилання на свій сайт, де можна ознайомитися з партнерами програми та придбати промокод для обміну бонусів на знижку.
Також наш портал повідомляє про проблеми з передачею показників лічильника: у YASNO попередили всіх споживачів
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що "Бонуси згоріли?": клієнти "Yasno" дізналися важливий нюанс з оплати світла
Вам буде цікаво дізнатися про новий тарифний "сюрприз": українцям підвищують плату за вивіз сміття