Один із найбільших українських державних банків України "ПриватБанк" зробив важливе нагадування для своїх клієнтів. Фахівці банку розповіли про важливість актуалізації даних. Суть цієї проблеми в тому, що у разі відсутності вичерпної інформації можуть виникнути проблеми з доступом до рахунків.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців "Приватбанку" на запитання клієнта на порталі Minfin.
Як йдеться у повідомленні одного з клієнтів, виникли труднощі з анкетними даними, наданими фінустанові, та доступом до власного рахунку.
"Отримав новий паспорт і одразу оновив анкетні дані у відділенні. Але не минуло й двох місяців, як 18.01.24 при спробі поповнити власний рахунок через касу у відділенні отримав відмову та змушений був заново надати паспортні дані. Після надання паспортних даних готівка була зарахована Але в той же день отримав повідомлення, що я повинен терміново надати... анкетні дані, інакше обслуговування буде припинено. При спробі оновити анкету онлайн система видає повідомлення про помилки і вимагає з'явитися у відділення", - йдеться у зверненні.
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Як оновити дані у банку
У "ПриватБанку" відреагували на повідомлення, зазначивши, що актуалізація даних — це не забаганки банку, а вимоги чинного законодавства України.
Відповідна процедура проводиться, щоб клієнти завжди могли користуватися всіма послугами та сервісами банку.
"Для цього, надана інформація має бути актуальною і в повному обсязі", - наголошують у фінустанові.
У банку наголосили, що на даний момент необхідно актуалізувати інформацію ФОП. Для актуалізації необхідно перейти за посиланням у Приват24 для Бізнесу.
Далі потрібно увійти до потрібного підприємства, вибрати меню "Анкета". В анкеті слід зазначати достовірну інформацію. Якщо є рахунок в іншому банку, то при заповненні поля "Чи є рахунки в інших банках?" необхідно вибрати "Так", обов'язково заповнивши реквізити рахунку. Також надали інструкцію щодо заповнення даних.
Нагадаємо, запізнився на день – відправили на прострочення: клієнт "Приватбанку" приголомшений умовами договору.
Раніше повідомлялося, що клієнтам ПриватБанку доведеться пройти верифікацію: хто може залишитися без грошей.
Також, "Укренерго" звернулося з важливим попередженням: у жодному разі не погоджуйтесь.