В системі оплати та надання послуг з електроенергії є два підприємства: оператор системи розподілу (ОСР) і постачальник. В компанії Yasno пояснили в чому відмінність між ними та які функції хто виконує.
"Оператор системи розподілу (ОСР) і постачальник: в чому між ними різниця та коли до кого звертатись? "
Якщо в споживачів виникли питання з ремонту електромереж, заміни лічильника або показань, допомогти зможе лише оператор системи розподілу. Контакти ОСР можна знайти за посиланням.
Постачальник в свою чергу (компанія Yasno) займається питаннями нарахувань сум в платіжках, оплати рахунків за світло або ж енергоефективних рішень. Для спілкування зі споживачами в них є зручні онлайн-сервіси.
Гороскоп на сьогодні 23 грудня: фінанси Тельців, увага Левам та бажання змін у Водоліїв
Пенсіонерів залишать без індексації: кому не світить підвищення виплат
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою
Зв'язатися з фахівцями компанії можна за допомогою:
- чатбот у вайбері bit.ly/yasno_viber
- чатбот в телеграмі bit.ly/yasno_tg
- мобільний застосунок bit.ly/yasno_app
- сайт YASNO bit.ly/y_site
Приймання показників лічильників електроенергії займається оператор системи розподілу. Однак, споживачі можуть скористатися й сервісами компанії Yasno, які потім передаються до оператора. Саме на основі цих даних споживачам нараховують суми в платіжках.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям "вибачать" борги за воду та каналізацію: хто може не платити
Раніше портал Знай інформував, українцям компенсують майже 1000 гривень за зимову комуналку: хто отримає гроші
Також наш портал повідомляв, часу є лише до кінця місяця: що потрібно зробити українцям