В системі оплати та надання послуг з електроенергії є два підприємства: оператор системи розподілу (ОСР) і постачальник. В компанії Yasno пояснили в чому відмінність між ними та які функції хто виконує.
"Оператор системи розподілу (ОСР) і постачальник: в чому між ними різниця та коли до кого звертатись? "
Якщо в споживачів виникли питання з ремонту електромереж, заміни лічильника або показань, допомогти зможе лише оператор системи розподілу. Контакти ОСР можна знайти за посиланням.
Постачальник в свою чергу (компанія Yasno) займається питаннями нарахувань сум в платіжках, оплати рахунків за світло або ж енергоефективних рішень. Для спілкування зі споживачами в них є зручні онлайн-сервіси.
Гороскоп на 12 березня: чому середа може стати найгіршим днем для деяких знаків Зодіаку
Відстрочку нададуть автоматично: кого захистять від мобілізації
Водоканал попередив українців: хто віддасть за комуналку більше
Без документів — під арешт: ТЦК готують масштабні перевірки українців
Зв'язатися з фахівцями компанії можна за допомогою:
- чатбот у вайбері bit.ly/yasno_viber
- чатбот в телеграмі bit.ly/yasno_tg
- мобільний застосунок bit.ly/yasno_app
- сайт YASNO bit.ly/y_site
Приймання показників лічильників електроенергії займається оператор системи розподілу. Однак, споживачі можуть скористатися й сервісами компанії Yasno, які потім передаються до оператора. Саме на основі цих даних споживачам нараховують суми в платіжках.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям "вибачать" борги за воду та каналізацію: хто може не платити
Раніше портал Знай інформував, українцям компенсують майже 1000 гривень за зимову комуналку: хто отримає гроші
Також наш портал повідомляв, часу є лише до кінця місяця: що потрібно зробити українцям