ПриватБанк може раптово блокувати рахунки клієнтів, іноді навіть без будь-якого попередження. Про це свідчать відгуки на порталі Мінфін.

Українець поскаржився на ПриватБанк через раптове блокування картки. Він зазначив, що до цього був клієнтів фінустанови більше 10 років і ніколи не стикався з подібними ситуаціями.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Був клієнтом Привата більше 10 років, при звичайній оплаті в магазині помітив що карту заблоковано, виявилось що договір розірвано в односторонньому порядку, без будь-яких попереджень!", - обурився українець.

За словами чоловіка, у службі підтримки йому заявили, що не було надано документів, що підтверджують походження коштів на карті. Проте офіційного запиту він від банку не отримував. Тепер йому відмовляють у обслуговуванні.

Популярні новини зараз

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Нові тарифи залишать без заощаджень: як зміняться платіжки за вивіз сміття

Додадуть 500 гривень: пенсіонерам обіцяють надбавку у червні

Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що все сталося у рамках правил фінмоніторингу. За рішенням банку обслуговування клієнта обмежене, але може повернути гроші, звернувшись у відділення і надавши реквізити іншого банку.

"Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні", - відповіли фахівці фінустанови.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПФУ гроші перерахував - банк розводить руками: клієнтка "Привату" залишилася без місячної пенсії.

Також наш портал інформував, карткові операції можуть потрапити під обмеження: що потрібно зробити клієнтам "ПриватБанку".

Крім того, ми писали, ПриватБанк не дає українцям розрахуватися за комуналку: "Жах, а не обслуговування".