Українка залишилася без грошей та з боргом після оплати комунальних послуг у відділенні ПриватБанку. Про це вона розповіла у відгуку на порталі "Мінфін".
За словами клієнтки, вона оплачувала комунальні послуги у відділенні ПриватБанку і при введенні реквізитів співробітник припустився помилки. Внаслідок цього гроші пішли рахунок іншої організації, а в українки виникла заборгованість.
Зі поверненням коштів виникли проблеми - минули місяці, а фінустанова так і не виправила наслідки своєї помилки.
"Коли зрозуміли, що виникла помилка і гроші йшли не туди і тепер в мене борг то звернулася в ПриватБанк з заявою про повернення коштів. Вже більше двох місяців не повернення коштів ні жодної відповіді від банку", - заявила клієнтка.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що прискорити повернення коштів може лише їхній одержувач та сама клієнтка. При цьому їй пообіцяли провести роз'яснювальні роботи зі співробітником, який припустився помилки.
"Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до отримувача з квитанціями по платежах. Отримати квитанцію Ви завжди можете за допомогою Приват24", - відповіли у банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, сьогодні все добре, а завтра ви без грошей: ПриватБанк раптово вводить обмеження.
Також наш портал інформував, карткові операції можуть потрапити під обмеження: що потрібно зробити клієнтам "ПриватБанку".
Крім того, ми писали, ПФУ гроші перерахував – банк розводить руками: клієнтка "Привату" залишилася без місячної пенсії.