В останній час серед українських споживачів почастішали випадки отримання завищених рахунків за споживання газу, деякі з яких несподівано вказують на наявність заборгованості, якої фактично не існує.

"Нафтогаз України" виступив із заявою, пропонуючи шляхи вирішення цього питання для потерпілих абонентів.

У повідомленні компанії йдеться, що джерелом помилкових даних у платіжках часто є некоректно внесені споживачами показники чи історія платежів. Виникають ситуації, коли через помилку у платіжних реквізитах або ж невірно внесені суми на рахунок, відбувається спотворення інформації.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

Нафтогаз зазначає, що у випадку виникнення спірних питань кошти тимчасово зберігаються до повного з'ясування обставин, пропонуючи клієнтам процедуру складання акта звірки.

Популярні новини зараз

Навіть терти не доведеться: як почистити килим копійчаними засобами

Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку

Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Показати ще

"У разі виявлення помилки з боку споживача та надання необхідних документів, сума буде повернута на особовий рахунок платника," - говориться у повідомленні.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

Представники "Нафтогазу" також наголосили, що причиною виникнення боргу може стати відсутність передачі актуальних показників лічильника. В таких випадках, замість фактичного обсягу споживання, компанія використовує розрахункові дані. Для уникнення подібних проблем рекомендується своєчасно надсилати точні показники або викликати контролера для їх корекції.

Раніше Знай.ua повідомляв, що експерт гостро розкритикувала ідею підвищення тарифів – газ буде по 9,50, а вода злетить на 60%. Світлана Кушнір виклала всі карти на стіл і розповіла, що підвищення тарифів в Україні може виявитися не найкращим рішенням. Вона, не соромлячись, висловилася про те, що ідея використати підвищення тарифів для боротьби з неплатежами – повна маячня.