Генеральний директор аналітичного центру DiXi Grouр Олена Павленко вважає що підняття тарифів для населення, хоча і є досить болючим питанням для Уряду, інших альтернатив поки немає.
"Енергетичному сектору потрібні кошти. Ці кошти є або у бізнесу, або у населення. Якщо змушувати бізнес платити більше, то це все одно повернеться вищими цінами на товари для населення. Підіймати тарифи - політично дуже болюче рішення, але поки навряд чи є інша альтернатива", - сказала Павленко.
Вона зауважила, що тарифи не можна підіймати раптово, бо люди повинні підготуватись до того що їм потрібно буде більше платити. Це означає, що уряд має озвучити чіткий план: тарифи будуть зростати наступні два, чи три роки, з певною періодичністю, і з конкретним відсотком підвищення. Це допоможе кожному порахувати, якими можуть бути додаткові витрати для сімейного бюджету.
"Якщо ми не даємо споживачам вибір у вигляді ринкових цін, і доводимо їм до відома регульований тариф, то ми маємо дати споживачам інший вибір – як зробити так, щоб скоротити споживання і не платити більше в умовах вищих тарифів. Це означає – масові, дуже доступні, прості програми з енергоефективності, і дуже активна програма підвищення обізнаності населення", - зауважила Павленко.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Раніше ми вже пояснювали нашим читачам, що у "Нафтогазі" допомогли клієнтам виправити топ-3 помилок під час оплати.
Споживачі часто припускаються типових помилок при розрахунку споживання природного газу. Це може бути:
- неправильно вказаний особовий рахунок;
- не вказані персональні дані користувача;
- хибна оплата на чужий особовий рахунок.