Військовослужбовець поскаржився на ПриватБанк через блокування рахунку, на який прийшли гроші, необхідні для ремонту дронів. Про це свідчить відгук, опублікований на порталі "Мінфін".

Клієнт ПриватБанку представився військовослужбовцям і поскаржився, що фінустанова заблокувала його рахунок після зарахування грошей із донату на запчастини для дронів.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Люди в підтримці забули що війна в країні! Заблокували рахунок після того, як прийшли гроші з бінансу через п2п, це були гроші з донату і мали піти на запчастини для дронів", - поскаржився клієнт.

За словами українця, він надав усю можливу інформацію про транзакції, але підтримка банку ніяк не сприяла зняттю обмежень.

Популярні новини зараз

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Придумали, що хтось подав скаргу на шахрайську транзакцію і заблокували рахунок, надав усі дані про транзакції, що ось так і так, а людям, які сидять у підтримці, взагалі все одно", - обурився військовослужбовець.

У ПриватБанку відреагували на скаргу та запевнили, що надали клієнту всю необхідну інформацію для врегулювання питання.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заблокував карту без пояснень: ПриватБанк залишив вдову військового з дитиною без копійки на існування.

Також наш портал інформував, цьому вас оператори не навчать: як вибрати банківську картку та уникнути зайвих витрат за нею.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПФУ гроші перерахував - банк розводить руками: клієнтка "Привату" залишилася без місячної пенсії.