Водоканали встановили економічно необґрунтовані тарифи на послуги, через що споживачі могли переплачувати протягом досить тривалого періоду. Про це повідомляє Київське обласне територіальне відділення АМКУ.
Проти "Київводоканалу" та "Уманьводоканалу" розпочато розгляд справ про порушення конкурентного законодавства.
Вказується, що Київводоканал з кінця січня 2022 року встановив економічно необґрунтований розмір плати за абонентське обслуговування. Підприємство в обхід закону поклало на плечі споживачів витрати на формування рахунків та доставку паперових платіжок.
"Включення в розмір плати за абонентське обслуговування коштів не передбачено чинним законодавством. Вказані дії "Київводоканал" призводять до додаткових витрат для споживачів", - йдеться у повідомленні.
Поліція оштрафувала мобільну вогневу групу за перевищення: мчали на Land Rover збивати "шахеди"
ПриватБанк заморожує рахунки: гроші не зняти, переказ не провести
Не надбавка, а подачка: які доплати виплатять пенсіонерам у вересні
Пенсіонерам доплатять 1000 гривень щомісяця
Водночас "Уманьводоканал" встановив спеціальні умови для споживачів, які не передбачені чинними нормативно-правовими актами у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. Підприємство змушувало нових користувачів встановлювати лічильник із конкретними характеристиками.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, через комуналку доведеться залазити в кредити: українцям затвердили нові тарифи одразу на дві послуги.
Також наш портал інформував, будуть "сюрпризи" у платіжках? Тепловики слідом за водоканалами скаржаться на збиткові тарифи.
Крім того, ми писали, українці залишаться віч-на-віч з комунальними платіжками: субсидію призначать лише в кількох випадках.