Monobank заблокував клієнтку картку за оплату рахунку в кафе, вважаючи цю операцію "підозрілою". Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Клієнт Monobank розповів, що за багато років не стикався із проблемами в обслуговуванні, але напередодні йому заблокували картку через підозрілу операцію. За словами чоловіка, він лише оплатив рахунок у піцерії.

Monobank. Фото скріншот з Youtube

"Останнього разу сплатив карткою в піцерії, сума не дуже велика і наступного ранку бачу повідомлення в додатку - рахунок заблокований через підозрілу операцію (оплата карткою в піцерії дійсно дуже підозріло), ну ок, всяке буває", - поділився клієнт.

Українець відразу ж звернувся до служби підтримки, де йому запропонували підписати заяву, яка підтверджує, що він платив карткою. Втім, за кілька днів доступ до рахунку не відновили й навіть не зорієнтували в термінах.

Популярні новини зараз

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

"Вже пройшов третій день доступу до власних коштів (не кредитних) немає, дедлайнів немає, репутація та довіра до моно у цій показовій ситуації була втрачена", - поскаржився українець.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли допомогти у вирішенні питання.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, проблеми з комунальними платежами: клієнти Monobank скаржаться на зникнення грошей.

Також наш портал інформував, мати кредитний ліміт – лотерея: з рахунків українців крадуть банківські кошти.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, вистачить на продукти і навіть комуналку: "ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку".