У платіжках за електроенергію українці нерідко помічають неточності. У компанії YASNO назвали причину таких явищ та розповіли, як і назавжди забути про них.
Коли побутовий споживач отримує рахунок за електроенергію та помічає, що цифри помітно відрізняються від очікуваної суми, насамперед потрібно звернутися до фахівців YASNO. Вони пояснять, як ініціювати перерахунок і позбавитися "хвостів" у платіжках.
Щоб надалі такі неприємності не траплялися українцям радять дотримуватись простих правил.
По-перше, своєчасно передавати показники електролічильника, адже якщо компанія не отримує цих даних, то рахунок формується за середньодобовим споживанням.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
По-друге, правильно розраховувати час для оплати послуг. Якщо клієнт платить за світло напередодні формування рахунку, а кошти не встигають надійти, то може надіслати повідомлення про заборгованість.
По-третє, ретельно перевіряти реквізити перед оплатою, особливо правильність особового рахунку. Це допоможе уникнути випадків, коли гроші просто губляться в системі й за споживачем продовжує рахуватися борг.
У YASNO нагадали, що показники лічильника потрібно передавати в останні 2 дні місяця або перші 3 дні нового. Вносити плату за електрику необхідно до 20 числа щомісяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, забули передати показники: у YASNO дали інструкцію, як уникнути переплати.
Також наш портал інформував, зберігати паперові платіжки три роки: у YASNO розкрили важливий нюанс.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в YASNO дозволили споживачам платити лише половину ціни: хто заощадить на електроенергії.