У платіжках за електроенергію українці нерідко помічають неточності. У компанії YASNO назвали причину таких явищ та розповіли, як і назавжди забути про них.

Коли побутовий споживач отримує рахунок за електроенергію та помічає, що цифри помітно відрізняються від очікуваної суми, насамперед потрібно звернутися до фахівців YASNO. Вони пояснять, як ініціювати перерахунок і позбавитися "хвостів" у платіжках.

Платіжки за електроенергію. Фото: скрін youtube

Щоб надалі такі неприємності не траплялися українцям радять дотримуватись простих правил.

По-перше, своєчасно передавати показники електролічильника, адже якщо компанія не отримує цих даних, то рахунок формується за середньодобовим споживанням.

Популярні новини зараз

Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

Показати ще

По-друге, правильно розраховувати час для оплати послуг. Якщо клієнт платить за світло напередодні формування рахунку, а кошти не встигають надійти, то може надіслати повідомлення про заборгованість.

По-третє, ретельно перевіряти реквізити перед оплатою, особливо правильність особового рахунку. Це допоможе уникнути випадків, коли гроші просто губляться в системі й за споживачем продовжує рахуватися борг.

Електролічильник. Фото: скрін youtube

У YASNO нагадали, що показники лічильника потрібно передавати в останні 2 дні місяця або перші 3 дні нового. Вносити плату за електрику необхідно до 20 числа щомісяця.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, забули передати показники: у YASNO дали інструкцію, як уникнути переплати.

Також наш портал інформував, зберігати паперові платіжки три роки: у YASNO розкрили важливий нюанс.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в YASNO дозволили споживачам платити лише половину ціни: хто заощадить на електроенергії.