Абоненти не встигнуть за темпами мобільного оператора "Київстар". Деякі скаржаться, що тільки поповнили рахунок, як виявилось, що вже треба платити більше. Про це свідчать скарги на офіційній facebook-сторінці компанії.

До "Київстару" звернулася абонентка, яка заявила, що навіть не підозрювала про подорожчання свого тарифу. Вона зазначила, що поповнила рахунок на потрібну суму, а трохи більше ніж за тиждень виявилося, що грошей для дзвінка замало.

"Київстар". Фото: скрін youtube

"Що це за тарифи такі, ще й без попередження. Поповнила рахунок півтора тижня тому сьогодні не можу зателефонувати, бо підняли захмарно тариф", - скаржиться українка.

"Київстар". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

"Розраховуйте на себе": ДТЕК хоче, щоб українці самі готувалися до зими

Дадуть лише тиждень: кому необхідно повторно оновити облікові дані

Продаж квартири зажене у мінус: нові податки на нерухомість з’їдять весь прибуток

Штрафу не буде, але заплатити доведеться більше: чим загрожує ігнорування повірки лічильника

Показати ще

Клієнтка наголосила, що намагалася знайти для себе більш зручний тариф, проте їй запропонували лише дорожчі варіанти.

"Змінити тариф на менший самостійно не можу, тому що вискакують лише дорожчі тарифи, додзвонитися не можу типу немає вільних операторів", - додала жінка.

Фахівці "Київстар" відреагували на скаргу абонентки та запропонували їй допомогу у пошуку вигіднішого тарифного плану.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Київстар" відреагував на безмежні питання щодо підвищення тарифів: "Довго утримувався від цього..."

Також наш портал інформував, Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти "Київстару" отримують дивні пропозиції.