З рахунків клієнтів ПриватБанку почали пропадати депозитні вкладення. Про це свідчить скарга українки на порталі "Мінфін".

Клієнтка "Привату" заявила, що доплачувала банку за додаткову безпеку, проте це не врятувало її від чергового неприємного інциденту.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Вкотре стикаюся з шахрайством від ПриватБанку, навіть коли платила за додаткову безпеку, це зовсім не допомогло", - поділилася клієнтка.

За словами жінки, у неї з рахунку зник депозит. Попередньо гроші перерахували на карту, яку раніше сам же банк і заблокував. Однак, як гроші опинилися на іншому рахунку і як їх повернути, клієнтка не розуміє.

Популярні новини зараз

Прийдуть з перевіркою до кожного: змінилися правила соціальних виплат

Міста опинились під прицілом: тарологиня озвучила прогноз на вересень по обстрілам

ПриватБанк блокує гроші пенсіонерів

У платіжках будуть нові суми: українців попередили про зміни у тарифах

Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Цього разу у мене з рахунку зник депозит, пише що він переведений на мою стару картку яка була заблокована через шахрайство. Я вже не знаю де ділись гроші і вкотре переконалась що пора закривати рахунки в цьому банку", – поскаржилася українка.

У ПриватБанку відреагували на скаргу, але одразу не запропонували ніякого розв'язання проблеми. Фахівці пообіцяли детально вивчити ситуацію зі зникненням депозиту.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що оплата комуналки через "Приват" стала "лотереєю": ризикуєте пустити гроші на вітер.

Також наш портал інформував, ПриватБанк попередив усіх, хто користується банківськими картками: дотримуйтесь правил або втратите гроші.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, втратив кошти, тепер чекай 2 місяці: українця з карткою Монобанк шоковано походом до банкомату ПриватБанку.