У травні українці зіштовхнулися із неприємною ситуацією: банкомати списували гроші, але не видавали їх. Цього разу надійшло сім таких скарг, дві з яких залишили користувач під ніком Niflungar.

Niflungar описав свою проблему так: він намагався зняти гроші в магазині "Копійка", коли раптово відключили світло, і банкомат погас. Магазин увімкнув генератор, але банкомат так і не видав гроші.

Користувач зателефонував на гарячу лінію Приватбанку, але оператори заявили, що таких заявок вони не приймають.

ПриватБанк

Коли Niflungar звернувся до Сенс Банку, де прийняли його скаргу за номером 1-44637522601. Сенс Банк запевнив, що надіслав запит до Приватбанку, але Приватбанк стверджує, що запиту не отримував. Користувач просить вирішити проблему та повернути гроші на картку.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Показати ще

У своєму другому відкликанні Niflungar зазначив, що минулого разу Приватбанк вирішував аналогічну проблему 48 днів. Цього разу банк не може назвати терміни рішення та стверджує, що не бачить жодних звернень від Сенс Банку. Niflungar знову просить повернути гроші.

Думка Національного банку України

Мінфін звернувся до Національного банку України (НБУ) за роз'ясненнями. У НБУ повідомили, що стандартна ситуація, коли банкомат не видав кошти, вирішується відповідно до договору банківського обслуговування та правил карткових платіжних систем.

  • Банк-емітент зобов'язаний прийняти заявку на оскарження.
  • Банк-еквайєр не приймає таких заявок від клієнтів, чиї картки емітовані іншими банками.
  • Якщо банкомат належить банку-емітенту картки, банк має провести внутрішнє розслідування та повернути кошти.

Чоловік біля банкомату ПриватБанку

Історія Володимира Андрієвського

Ще один читач, Володимир Андрієвський, також зіштовхнувся із проблемою зняття грошей через відключення електроенергії. Він оформив заявку на повернення коштів, і Приватбанк вирішив його проблему лише за шість годин.

Банк нагадав, що при відключенні світла можна скористатися іншими методами зняття грошей, наприклад через касу банку чи магазину.

Андрієвський запропонував додати на банкомати написи, які вказують на те, що вони працюють при відключенні світла. Це допоможе людям уникнути ризиків та знати, де вони можуть безпечно зняти гроші.

Ощадбанк

Статистика та дії НБУ

НБУ не отримав у травні додаткових скарг, пов'язаних із відключеннями електроенергії. Станом на 12 червня 2024 року об'єднана мережа Power Banking налічує 2395 банківських відділень, що обслуговують фізичних осіб, що становить 54% від усіх діючих відділень банків.

Згідно з постановою НБУ, банки мають забезпечити роботу не менше 35% своїх відділень у кожному регіоні навіть за тривалої відсутності енергопостачання. Це включає оперативне прибуття охорони до таких відділень.

Нагадаємо, " Ощадбанк" попередив про зміну терміну дії карток: що потрібно знати клієнтам

Раніше ми писали про те, що такого в Україні ще не було: долар "підскочив" до максимальної позначки

Крім того, Знай.ua повідомляв, що у країни отримала виплату за загиблого сина-воїна ЗСУ, але її оштрафували: "Кому і за що..."