У разі втрати телефону чи SIM-картки виникає необхідність змінити фінансовий номер, прив'язаний до банківської картки. Розповідаємо, як це зробити без зайвих турбот.
Мобільний додаток:
Сучасні банки надають можливість змінювати фінансовий номер через онлайн-банкінг. Достатньо мати смартфон або комп'ютер з доступом до Інтернету.
Розглянемо приклад клієнтів ПриватБанку, які можуть швидко змінити фінансовий номер через мобільний додаток Приват24:
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
- Увійдіть в особистий кабінет Приват24, використовуючи старий номер телефону та пароль.
- У верхньому правому кутку натисніть на значок "Аватарка".
- Оберіть опцію "Змінити логін".
- Введіть новий номер телефону та натисніть "Далі".
- Введіть пароль, який надійде в повідомленні, та натисніть "Продовжити".
- Прийміть вхідний дзвінок від банку.
- Введіть дані вашої картки (номер, термін дії та CVV-код).
Зверніть увагу, що самостійно змінити номер телефону можливо лише при наявності старого номера. У разі його втрати слід звернутися до відділення банку.
Якщо ви є клієнтом Ощадбанку або ОТП банку, така функція не доступна в онлайн-банкінгу, і вам доведеться відвідати відділення цієї установи.
Як змінити фінансовий номер через банкомат
Клієнти ПриватБанку можуть змінити номер телефону через банкомат або термінал самообслуговування:
- Вставте банківську карту в банкомат.
- Введіть пін-код для підтвердження особистості.
- На головному екрані оберіть опцію "Перейти до інших операцій".
- У меню виберіть "Мої налаштування".
- Оберіть "Вказати основний номер телефону".
- Введіть новий фінансовий номер телефону.
- Введіть код, який надійде на новий номер телефону через SMS або дзвінок.
Нагадаємо, Інтернет буде доступний навіть під час відключень: у Мінцифрі знайшли вихід
Раніше ми повідомляли про Відключення абонентів від 3G: "Київстар" зробив нове пояснення