Один із популярних мобільних операторів Vodafone отримав негативний відгук через списання коштів.
Українець на сайті otzyvua розповів, що мобільний оператор списує кошти та запевняє, що інакше бути не може.
Говорите інакше не може бути? Та ви що? Хочете сказати, що неможливо перш ніж самовільно списувати кошти, запитати смс чи погоджується на це клієнт? Говоритимете, що це умови тарифного плану? Ну та це погані умови, поміняйте їх на нормальні.
Українець звинуватив компанію у тому, що люди часто забувають проконтролювати використання інтернет-трафіку, а також у продажу без узгодження користувача невигідних послуг.
Школи на межі: директорка розповіла про загрозливу тенденцію
Пенсія поменшає після перерахунку: у кого спорожніють гаманці
Майно грає роль: ПФУ назвав 5 підстав для скасування субсидії
Тарифний нокаут: яка з комунальних послуг подорожчає одразу на 70%
Але вам і цього мало, ви списуєте кошти навіть при вимкненій передачі даних. Мені повернули, і сказали, що це помилкове списання, то я й повірив, що помилкове. Залишається тільки здогадуватися, скільки таких помилкових списань здійснюється протягом місяця.
Нагадаємо, що пільговий зв'язок для пенсіонерів: до "Київстару" пояснили, як підключити.
Раніше ми повідомляли, що Lifecell розповів, як абоненти можуть заощадити на інтернеті: всього три простих кроки .
Також стало відомо, що Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років .