Ситуації, коли пасажиру відмовляють у перевезенні або висаджують з поїзду, на жаль, не є рідкістю. Щоб уникнути таких неприємностей, важливо знати свої права та правила перевезення пасажирів залізничним транспортом.

Про це йдеться в затверджених правилах Міністерства транспорту та зв'язку України.

Коли можуть відмовити пасажирам у перевезені

Пасажирам можуть відмовити у перевезені у наступних випадках:

  • Відсутність квитка або проїзного документа

Пасажир зобов'язаний мати при собі дійсний квиток або проїзний документ на весь маршрут подорожі.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Укрзалізниця, вокзал, поїзд, фото із вільних джерел

  • Неналежний стан квитка або проїзного документа

Квиток або проїзний документ має бути неушкодженим, чітко читабельним та містити всю необхідну інформацію.

  • Відсутність документів, що посвідчують особу

Пасажир зобов'язаний пред'явити на вимогу провідника або інших посадових осіб документи, що посвідчують його особу.

  • Стан здоров'я пасажира становить загрозу для життя або здоров'я інших пасажирів.

У таких випадках пасажир може бути висаджений з поїзду з медичною допомогою або без неї.

  • Пасажир перебуває у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, веде себе агресивно або порушує громадський порядок.

  • Пасажир перевозить заборонені до перевезення предмети.

  • Пасажир не дотримується правил перевезення тварин.

  • Інші випадки, передбачені законодавством або правилами перевезення пасажирів залізничним транспортом.

Що робити, якщо вам відмовили у перевезенні

Якщо вам відмовили в перевезені залізницею, потрібно:

  • зберігати спокій та не вступати в конфлікт з провідником або іншими пасажирами;

  • з'ясувати причину відмови у перевезенні;

  • якщо ви вважаєте, що відмова у перевезенні є неправомірною, ви можете звернутися до начальника поїзда, представника залізничної адміністрації або до поліції;

  • ви маєте право вимагати письмового пояснення причин відмови у перевезенні;

  • ви можете оскаржити дії провідника або інших посадових осіб у відповідних органах.

Потяг, Укрзалізниця, фото: Знай.ua

Нагадаємо, що Укрзалізниця запускає нову безкоштовну функцію для українських пасажирів.

Як повідомляли раніше, українців попередили про зміни правил перевезення тварин потягом.

Як писав "Знай" раніше, від Укрзалізниці вимагають впровадження "чоловічих купе".