Олег Нестеренко, клієнт Пенсійного фонду України, зіткнувся із жахливим обслуговуванням, і його історія привернула нашу увагу після того, як він поділився нею у Facebook.
Він розповів про свій негативний досвід спілкування з представниками фонду та про те, як співробітники фонду виявляють повну байдужість до проблем своїх людей.
Все почалося 18 грудня 2023 року, коли Олег подав заяву на призначення пенсії. Минуло п'ять тижнів, але жодної відповіді від фонду він не отримав. Пізніше він дізнався, що рішення з його питання було ухвалено вже наступного дня після подання заяви, але ніхто не спромігся його про це повідомити.
24 червня 2024 року, будучи на лікарняному, Олег знову звернувся до Сумського сервісного центру Пенсійного фонду. До цього він провів близько п'ятої години в лікарні, де понад три години лежав під крапельницею. У той день його стан був досить важким: нога була перебинтована, а правій руці стояла вазофікса.
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Незважаючи на це, він отримав номерок МФ 241 і зрозумів, що доведеться чекати ще довго, тому що на той момент обслуговували лише сотого відвідувача.
Олег звернувся до адміністратора з проханням дозволити йому пройти позачергово через погане самопочуття. Він показав їй перев'язані рани і розповів про свій стан, але отримав холодну відмову. За його словами, адміністратор виявила повну байдужість до його ситуації.
Коли Олег спробував отримати логін та пароль для доступу до персонального кабінету пенсіонера, йому знову відмовили, цього разу у грубій формі, заявивши, що це його проблеми.
Крім того, на початку липня йому двічі відмовили у прийнятті заяви на пенсійне посвідчення, незважаючи на те, що її пенсію було призначено ще 24 червня. Навіть коли заяву нарешті ухвалили, вона пролежала в офісі тиждень, перш ніж її відправили до Києва.
Найнеприємніше для Олега сталося пізніше. Опівночі йому зателефонували з Пенсійного фонду, а наступного дня о сьомій ранку представник фонду прийшла до нього додому і намагалася увійти до квартири без його запрошення. Це стало для Олега шоком і він сприйняв такий візит як грубе порушення особистих кордонів.
Але на цьому проблеми не закінчилися. Того ж дня співробітники фонду незаконно дзвонили його дружині та на його роботу, що Олег вважав за абсолютно неприпустиме.
Олег подав заяву на працівників сервісного центру ПФУ до Сумської обласної прокуратури. Представники фонду швидко "підчистили" коментар Олега і позбавили його права дізнатися про відповідь, однак у нас збереглися скріншоти його скарги.
Нагадаємо, обіцянки – не порожні: у ПФУ розкрили деталі субсидій на паливо, хто може отримати
Раніше ми писали про те, що деякі пенсіонери недорахуються частини пенсії: через що можуть зменшитися виплати
Крім того, Знай.ua повідомляв, чому 70% українців отримують пенсії нижче за рівень бідності: чи планують з цим щось робити