У червні 2025 року десятки тисяч українців вирішили попрощатися зі своїми мобільними операторами.
Замість того, щоб змінювати номер, вони просто перейшли до іншої компанії, зберігши звичний код. Такий крок зробили понад 20 тисяч осіб, пише Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).
За офіційною інформацією від НКЕК, яка регулює сферу електронних комунікацій, усі найбільші оператори втратили частину абонентів. Найбільше розчарування спіткало користувачів "Київстару" - 8 350 абонентів, які вирішили змінити постачальника послуг.
У Vodafone справи не кращі - його залишили 7 611 абонентів. Навіть lifecell, що став новим домом для більшості користувачів, втратив 4 352 абонентів. Менші компанії також "схудли" - Інтертелеком недорахувався 112 абонентів, а ТриМоб - 27.
Пенсіонерів 60+ вже чекають в армії: ТЦК отримали чіткі інструкції
Зробив ремонт - заплати штраф: чого не можна робити у власній квартирі
Менші уроки та більші перерви: як зміниться навчання у школах
Пенсіонерам виплатять додаткову підтримку: хто отримає 5000 гривень
Найчастіше користувачі переходили саме до lifecell. Саме цей оператор став новим вибором для понад 11 000 абонентів. Ймовірно, причиною такого вибору стали вигідні умови чи привабливі тарифи.
"Чесно, давно хотів перейти, просто лінувався, а тепер це займає кілька кліків"
Можна зробити висновок, що ринок мобільного зв’язку в Україні стає більш гнучким та конкурентним. Українці дедалі охочіше змінюють оператора, якщо щось не влаштовує, і більше не терплять незручностей.
Раніше ми повідомляли, Vodafone, lifecell та "Київстар": як роумінговий безвіз вплине на тарифи мобільних операторів?
"Київстар" почав масово втрачати клієнтів: чому та на які мобільні оператори перейшли українці - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, 4G по всій Україні: Мінцифри пообіцяли відновити "мертві зони" мобільного зв'язку.