Про це повідомляє прес-служба підземки.

"Оператор КП "ГІОЦ" сповіщений про проблему і необхідність оперативного відновлення роботи обладнання", – йдеться в повідомленні.

При цьому для уникнення черг в касах було відновлено продаж і поповнення зеленої карти метро, а також жетона для разової поїздки. На даний момент збій вже усунутий, проблеми з е-квитком спостерігалися впродовж майже 40 хвилин.

Таку ситуацію прокоментував очільник київської міської партійної організації Громадський рух «Рідна країна» Олександр Федоренко.

«Сьогодні напружений день для столиці через складання присяги новими депутатами, на дорогах затори і єдиний спосіб киянам вчасно дістатись на роботу – метро. Але в такий відповідальний день через халатність міської влади 40 хвилин рух був паралізований. Нагадаю, що тільки на загадкові валідатори для системи Kyiv Smart Card з бюджету витратили 365 млн грн., а на картки – 52 млн грн., разом близько пів мільярда. Не дивлячись на це, сьогодні система вийшла з ладу. Я думаю, що оцінку нинішній столичній владі ставлять саме такі критичні моменти.»

Популярные статьи сейчас

Тарифы просто неподъемны для пенсионеров: украинцы бегут от "Киевстар"

Должникам за коммуналку приготовили болезненное испытание: юрист рассказал, к чему готовиться

Украинцы пытаются сохранить свое имущество перед законом о мобилизации: что хотят успеть

Долги аннулируют: украинцам дали новый шанс в трудные времена

Показать еще