Озолотитись на будь-чому чи на комусь – це в же в минулому, це вже не відповідає сучасним високим стандартам збагачення.
Озеленення – це саме воно. «Зелені» (бакси, доляри) правлять світом. І чому б не робити озеленення в Києві саме для цього.
Як не крути, в Києві зеленими мають бути тільки дерева, трава, листя у квітів, а озеленюватися повинні парки, сквери, вулиці, а не чиновники міської влади та керівники комунальних підприємств.
Таке враження, що поле чудес таки існує й працює, а Буратино-Пінокіо зовсім не був жертвою хитрих лисиці (Аліси) і кота (Базіліо): закопати гроші в землю й отримати їх «в кишеню» через озеленення з багатократним збагаченням - це реальність. Тож треба просто самовіддано читати казки й вірити в них буквально – поле чудес є, і Буратино-Пінокіо ніхто не дурив. Дитячі мрії збуваються за рахунок киян.
Не дивно, але охочих озеленитися достатньо. Сумна статистика про кількість кримінальних справ на озелененні шокує.
Подачу газа временно прекратят: газовики предупреждают украинцев о ремонтных работах до конца ноября
Украинцам разрешили не платить за коммунальные услуги: когда счета можно "заморозить"
Индексация пенсий в 2025 году будет не для всех: кто окажется за бортом повышений
Надеются все, но почувствуют немногие: чего ждать от индексации пенсий в 2025 году
Якось спеціально вишукувати цю статистику не потрібно, адже ця статистика є у відкритому доступі:
- Суд взял под стражу бывшего внештатного советника руководителя КО “Киевзеленстрой”
- НАБУ подозревает бывшего директора “Киевзеленстроя” в соучастии в хищении почти 78 млн гривен
- Полиция пытается разоблачить аферу КО “Киевзеленстрой” на 54 миллиона гривен
- Владимир Прокопив проявил чрезмерную заинтересованность в зелени
- С помощью фирм-прокладок “Киевзеленстрой”в текущем году “спустил” 500 млн бюджетных гривен - Пионтковский
- В 2015-2016 годах в КО “Киевзеленстрой” украли на закупках около 25 миллионов гривен
Цю статистику можна продовжувати. Але необхідно припинити можливість її збільшення.
На жаль, Кличко не може припинити озеленення його підлеглих. І причини цього можуть бути різні.
Якщо відкинути думку, що Кличко сам організатор чи покровитель схем озеленення в кишеню і, як наслідок, обкрадання киян на сотні мільйонів гривень, то залишається нездатність ефективного управління міським господарством – вірніше, відсутність поняття про це.
Якщо переглянути матеріали журналістських розслідувань, то вся система розкрадання працює на оутсорсерах. Оутсорсери – це підрядники, а правильніше назвати прокладки, через які ефективно крадуться гроші, а от управління містом не є неефективним.
«Київзеоенбуд» як комунальне підприємство, власником якого є кияни, повинно мати й має повний цикл виробничої діяльності: виробництво насіння та саджанців до організації; самостійне виконання робіт з озеленення (посадкою) і доглядом за насадженнями; самостійне створення ландшафтів. І для цього є всі можливості – багатомільйонні витрати на організацію й утримання зелених зон дають всі економічні підстави мати у власності підприємства всі засоби праці – тобто ніяких підрядників!
На жаль, реальна ситуація дещо інакша. Озеленення в кишеню затьмарює підлеглим Кличка очі, і ніхто не хоче думати про власність киян, бюджет киян і його ефективне використання – все заради швидкої наживи певного кола осіб.
Тепер, йдучи парком, киянин повинен розуміти, що кожен листочок з озеленення парку чи скверу – це зелень у чиюсь кишеню. Якщо «зробили» парк, то озеленилися й «друзі» Кличка, які без всяких веселих ЗЕлених уже давно «роблять» киян разом.
У Києві мало б бути більше парків, скверів, зелених зон, але це якби не крали, якби не барижили у владі з простим міркуванням жити (грабувати) зараз.
Вирішити ці проблемні питання в озелененні міста, а не кишень, можливо лише в здійсненні комунальної стратегії міста, яка сама по собі унеможливлює розкрадання бюджетних коштів, майна та ресурсів киян
Стратегій може бути багато. Стратегія – це загальний план. План продовження грабунку киян чи план примноження спільної власності киян через суспільне управління, співволодіння та усуспільнення результатів управління. Бездумне чи злочинне розпорядження власністю киян в інтересах певних осіб необхідно припиняти через зміну системи управління.
Києву потрібна комуналізація – консолідація власності киян. Києву необхідна нова київська комунальна стратегія.
Нова комунальна стратегія Києва виходить з логіки вирішення накопичених проблем, існуючих викликів та викликів майбутніх. Головною проблемою і головним викликом для Києва є втрата цілісності управління контролю в місті як агломерації.
Перш за все, Нова київська комунальна стратегія Києва - це:
- нова якість суспільного (комунального) управління: міський голова – ефективний управлінець, а не аутсорсер, як і всі виконавчі органи;
- зосередження процесів розвитку інфраструктури Києва під контролем і оперативним управлінням громади;
- зосередження природних та економічних монополій на рівні Києва під контролем і оперативним управлінням громади;
- реалізація самостійного оперативного управління власністю громади, особливо стратегічних її напрямів, через комунальні підприємства.
Комунальна стратегія Києва повинна сформувати у киян бачення плану позитивних структурних змін в управлінні столицею за рахунок формування потужної комунальної матеріальної бази для прискореного самостійного забезпечення будівництва, утримання та обслуговування міської інфраструктури інших об’єктів комунальної власності в інтересах громади.
Ті, хто хоче замінити діючого голову і його команду, повинні ставити за мету не заміну в кріслі, а заміну в управлінні, точніше - його відновлення й розвиток. Діючому міському голові необхідно терміново не тільки змінити і тактику, і стратегію управління Києвом, а й почати виправляти помилки.
Будь-якій особі, яка вирішить боротися за право отримати довіру громади, буде необхідно сформувати та подати на розгляд громаді бачення щодо самостійного оптимально ефективного управління головним об’єднуючим фактором громади – її майном, коштами, природними та економічними монополіями в інтересах киян. Це, в першу чергу, комуналізація Києва, його об’єднання в управлінні й життєдіяльності.
За рахунок Київської комунальної стратегії не тільки можливе, а й необхідне вирішення наявних проблем, в тому числі інфраструктурних, більшість з яких може бути переведена з соціальної категорії в економічну.
Києву необхідна свобода, Київ необхідно рятувати – звільнити від некомпетентного управління.
Я чекаю на компетентну програму порятунку-розвитку Києва, а не «джинсу» на три слова про «створю комфорт киянам», «подолаю корупцію», «відкоркую пробки» та іншу дешевизну від спікерів-райтерів кандидатів у мери.
Підказку кандидатам я зробив. А там, може, і Кличко осиниться від озеленення.