Як відомо, парковий міст, що з'єднує центр столиці і Труханів острів, почав обвалюватися. Міська влада запевняє, що він не представляє загрози для людей і не стали перекривати по ньому рух. Експерти вважають, що 60-річний міст знаходиться в зоні ризику, і їм терміново потрібно зайнятися. В цей час претенденти на крісло градоначальника обмінюються "дотепами" в мережі. Про це повідомляють "Вести".

Чудові новини!

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Так, шматки бетону відвалилися від мосту і впали в річку. Рух по мосту так і не перекрили, до того ж, у зв'язку з не самою теплою погодою, воно було не таким інтенсивним, як це буває в спекотні літні дні. Пізніше з'ясувалося, що відбулося падіння залізобетонних противаг на одній з опор.

У КМДА відразу ж заявили, що міст безпечний для пішоходів, нібито міст перебуває під наглядом фахівців КП "Київавтошляхміст" і його додатково обстежують. Більш того, у КМДА почали готувати технічне завдання на розробку першочергових дій з відновлення конструкцій мосту та проведення спеціального обстеження.

Віктор Петрук розповів, що причиною падіння стала корозія. За задумом проектувальників, ці противаги повинні вберегти міст від руйнування.

"Обвалилися конструкції, які були вмонтовані ще в момент його споруди в 50-ті роки. Ці конструкції врівноважують вагу центрального прольоту. Довжина прольоту близько 180 метрів. Консолі ж в два рази коротші половини основного прольоту. Отже, міст хоче прогнутися всередину центрального прольоту і скластися. Щоб врівноважити ці сили на кінцях кожної консолі біля правого і лівого берега повісили додатковий вантаж, який завантажує цю консоль. Цей вантаж і зірвався", – повідомив Віктор.

До того ж, друга частина баласту теж може впасти найближчим часом. Це може послужити причиною серйозної аварії.

"Все залежить від того, чи продовжиться падіння цих конструкцій. Одна половина обвалилася. Це означає, що лівобережна контроль стала важити менше, ніж повинна важити за розрахунком при нормальному навантаженні мосту. Це означає, що міст почав прагнути до того, щоб зігнутися і проламатися у бік фарватеру в центральній частині. Міст не зруйнувався, а значить конструкція ще тримається. Але тепер цікаво, що станеться, якщо обвалиться друга половина контргруза. Ймовірність її обвалу дуже висока, тому що там така ж сильна корозія, як і на тій, що впала конструкції. Якщо другий тягар впаде, то тоді лівобережна консоль буде придавлена тільки балкою, яка лежить в бік Труханового острова. Чи вистачить цієї ваги для компенсації нестачі – невідомо. Якщо не вистачить, то тоді міст може обвалитися", – сказав Петрук.

Варто відзначити, що міст побудований в 1956-1957 роках, а в 2011 році міська влада почали реконструкцію мосту. У 2017 році міст реконструювали ще раз. Відкриваючи реконструйований міст, мер Віталій Кличко проїхав по ньому на велосипеді. Реконструкція обійшлася в 17 млн грн.

Фоном боротьби Віталія Кличка та голови Офісу президента Андрієм Богданом стають руйнуються київські мости. За бажанням забудувати кожен клаптик столичної землі і розіграти тендери між своїми компаньйонами, міська влада практично не займаються дійсно важливими міськими проблемами, які можуть коштувати не тільки втрачених грошей, але й людських життів.

Нагадаємо, що у Києві обвалився бетон з конструкцій Пішохідного мосту.

Як повідомляв портал Знай.ua, обвалився Пішохідний міст у Києві.

Також портал Знай.ua писав, що у Києві розвалився Пішохідний міст, бетон і метал уже в Дніпрі.