У Київраді пропонують вирішити проблему тисняви у метро, скорегувавши графіки роботи підприємств, розташованих неподалік від станцій. Із такою ініціативою виступає депутат Київради Олександр Бродський, передає видання «Вечірній Київ».
На його думку, щоб уникнути великих скупчень пасажирів у години пік у столичному метрополітені, зокрема на станції «Золоті ворота», варто змінити розклад роботи підприємств поруч із метро.
Такий підхід дозволив би рівномірніше розподіляти пасажиропотік з 18:00 до 19:00, коли більшість громадян прямують з роботи додому.
Проте, щоб втілити задумане у життя, зазначає Бродський, необхідно «розробити проект рішення і винести його на розгляд профільної комісії».
Наразі ж застарілі потужності метрополітену не можуть задовольнити потреби киян, - пасажиропотік у метро Києва зростає з кожним роком. Крім того, ускладнює просування пасажирів і зміна способу оплати проїзду в метро та введення нового обладнання. Із новими задачами не завжди встигають розібратися навіть працівники метрополітену.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Нагадаємо, у Києві побудують 14 нових станцій метро: у Кличка озвучили "наполеонівські" плани.
Як повідомляв портал Знай.uа, у Києві з 1 квітня вартість місячного квитка на проїзд в автобусах, трамваях, тролейбусах, фунікулері та метрополітені без обмеження кількості поїздок буде становити 1,300 тис. грн.
Також портал Знай.uа писав, що у Києві вирішили позбутися ще одного пережитку радянського минулого – "агресивних" турнікетів у метро.