Під час карантину громадський транспорт Києва змушений був здебільшого простоювати. Зіткнувшись із відсутністю можливості дістатися за місцем призначення, кияни масово пересіли на велосипеди. Однак інфраструктура столиці виявилася непристосованою до такого повороту, передають у сюжеті ТСН.
Зазначається, що кількість велосипедистів у столиці різко подвоїлася. За їхніми словами, у місті мало велодоріжок, а тими, які є, часом небезпечно користуватися.
Багато хто з містян не планує повертатися до маршруток та метро, навіть попри те, що карантин скасували і муніципальний транспорт відновив свою роботу. Лякає містян значне скупчення людей та підвищений ризик зараження коронавірусом.
Приваблює містян і можливість оминути постійні корки, які паралізують основні вулиці міста, і економія на проїзді.
Наразі ж у столиці існує лише один повноцінний веломаршрут, яким можна скористатися, не боячись потрапити під колеса автомобілів, - з Троєщини до центру.
Менше бути не може: кому держава гарантує пенсію у 6,1 тис. грн
ПФУ висунув вимоги до пенсіонерів: за ігнорування зупинять виплати
Обмеження на зняття готівки: українцям пояснили нові ліміти в банкоматах
Система пільгового проїзду змінюється: які правила введуть
Мер столиці Віталій Кличко запевняє, що в Києві - майже 100 кілометрів велодоріжок, а ще 17 кілометрів складають смугу громадського транспорту, де «в рамках експерименту дозволено рух на велосипеді».
Як повідомляв портал "Знай.uа", у вівторок, 11 лютого, у Київській області сталося трагічне ДТП за участю вантажівки і легковика, є загиблі.
Також "Знай.uа" писав, що вівторок у Львові розпочався з аварії - Lexus влетів у припаркований автомобіль патрульної поліції.