Обіцянці мера Києва Віталія Кличка побудувати метро на Троєщину в цьому році, 29 липня, виповниться чотири роки. Весь цей час кияни чекають обіцяного, а Кличко продовжує твердити, що метро «ось-ось» побудують.
Проте, станом на 26 липня 2020 року гілка метро на Троєщину так і залишається «міською легендою», яка ризикує ніколи не втілитися в життя.
Ще однією гучною обіцянкою Кличка став швидкісний трамвай на ту ж Троєщину, однак від цього проекту відмовилися через його недоцільність. Замість трамвайної лінії було вирішено тягнути нову гілку метрополітену – цей вид транспорту більш ефективний в умовах столиці.
Кожен день «докарантинного» періоду київське метро перевозило в середньому півтора мільйона пасажирів – такий пасажиропотік і не снився трамваям.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
"Це швидкий та зручний вид транспорту. Метро має бути і нова гілка буде будуватися. На новому Подільсько-Воскресенському мосту буде метро, а не трамвай", - заявляв раніше Кличко у своїх інтерв'ю.
При цьому в 2013 році міська влада підрахували, що на будівництво першої черги лінії метро на Троєщину, що складається з п'яти станцій, столиці потрібно 700 мільйонів доларів, а на весь проект – два мільярди доларів. Називалися також приблизні терміни реалізації проекту – до двох років.
Раніше Знай.uа писали, що спливли "підводні камені" обіцяних Кличко станцій метро: передвиборчий "піар-хід" обійшовся в мільярди.
Також Знай.uа дізнався, як обіцяні Кличко розв'язки перетворилися в "довгобуди" - експерти розповіли про "корумповані" пріоритети і шантаж заради чергових ТЦ.