Обіцянці мера Києва Віталія Кличка побудувати метро на Троєщину в цьому році, 29 липня, виповниться чотири роки. Весь цей час кияни чекають обіцяного, а Кличко продовжує твердити, що метро «ось-ось» побудують.
Проте, станом на 26 липня 2020 року гілка метро на Троєщину так і залишається «міською легендою», яка ризикує ніколи не втілитися в життя.
Ще однією гучною обіцянкою Кличка став швидкісний трамвай на ту ж Троєщину, однак від цього проекту відмовилися через його недоцільність. Замість трамвайної лінії було вирішено тягнути нову гілку метрополітену – цей вид транспорту більш ефективний в умовах столиці.
Кожен день «докарантинного» періоду київське метро перевозило в середньому півтора мільйона пасажирів – такий пасажиропотік і не снився трамваям.
Пенсії за новими правилами: кожен українець отримає виплати
Пенсіонерам доплатять 1000 гривень щомісяця
Виплати на дітей надійдуть за новими правилами
Польща змінила правила в'їзду для українців
"Це швидкий та зручний вид транспорту. Метро має бути і нова гілка буде будуватися. На новому Подільсько-Воскресенському мосту буде метро, а не трамвай", - заявляв раніше Кличко у своїх інтерв'ю.
При цьому в 2013 році міська влада підрахували, що на будівництво першої черги лінії метро на Троєщину, що складається з п'яти станцій, столиці потрібно 700 мільйонів доларів, а на весь проект – два мільярди доларів. Називалися також приблизні терміни реалізації проекту – до двох років.
Раніше Знай.uа писали, що спливли "підводні камені" обіцяних Кличко станцій метро: передвиборчий "піар-хід" обійшовся в мільярди.
Також Знай.uа дізнався, як обіцяні Кличко розв'язки перетворилися в "довгобуди" - експерти розповіли про "корумповані" пріоритети і шантаж заради чергових ТЦ.