Так як на період дії карантину були запроваджені суттєві обмеження на перевезення пасажирів, транспортні комунальні підприємства зазнали значних втрат бюджету.
Як повідомляють на сторінці "Київпастрансу" у Facebook комунальники нагадують, що, починаючи з 23 березня вони забезпечували перевезення співробітників медичних установ, організувавши спеціальні рейси. При цьому інших рейсів в період жорсткого карантину не було, а отже, автобуси, тролейбуси і трамваї були змушені здійснювати рейси всього з парою людей в салоні. Також підприємство регулярно проводило дезінфекцію транспортних засобів і забезпечувало персонал засобами індивідуального захисту, на що теж були витрачені додаткові кошти компанії. І навіть після ослаблення карантинних заходів, коли відновився рух громадського транспорту по Києву, підприємство продовжувало обмежувати максимальну кількість пасажирів у салоні.
Також "Київський метрополітен" у своєму повідомленні на Фейсбуці звертає увагу на те, що пасажиропотік є основним джерелом доходу підприємства. І те, що з 17 березня по 25 травня метро в Києві не працювало, принесла збитки у розмірі близько 621 мільйон гривень. А це може викликати затримки зарплати працівникам підприємства, більшість з яких працює в умовах, які шкодять здоров'ю.
Нагадаємо, що у вівторок, 21 липня, через аварію на колекторі житловий масив Виноградар залишився без води.
Також портал Знай.uа писав, що У Києві дитина на велосипеді потрапив під колеса автомобіля Triolan - вискочив на дорогу
Також портал Знай.uа писав, Київським комунальникам довелося "пірнути" в нечистоти: "Е**ть, робота..."