У 2017 році компанія Stadler запропонувала КМДА рухомий склад для лінії Tram-Train: "Троєщина-Борщагівка", на базі трамвайного вагону В85600М «Метелиця».
Про це написав у группі "Кияни за розв'язку Петрука на Шулявці!" у Фейсбуці новий кандидат у мери Києва Віктор Петрук.
Трамвайні вагони при цьому повинні бути с такими виповненими вимогами замовника:
• Ширина колії – 1520 мм
• Напруга контактної мережі – 600 В постійного струму/27кВ змінного струму
• Навантаження на вісь max – 10 т
• Допустимий радіус кривих min – 25 м
• Конструкційна швидкість max – 120 км/год
• Напрямок руху – двосторонній
• Кількість секцій – 3/4
• Пасажиромісткість (при щільності 8 пас./м2) – 376/506 пас
• Низька підлога – 100%
• Ширина дверного отвору 1300 мм
• Кількість дверей з одного боку – 5/6
• Довжина – 33450 мм/45260 мм
• Ширина 2650 мм.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Планувалося використовувати однорежимні рухомі склади, на базі цієї ж моделі, у якості рухомого складу для ліній LRT, на базі трамвайної інфраструктури, що давало максимальну уніфікацію та оптимізацію технічного обслуговування рухомого складу.
Компанія Stadler пропонувала локалізацію вузлового збирання рухомого складу у Києві, та навіть підбирала інвестиційний майданчик, на територій Дарницького трамвайного депо та депо Шевченка.
Але планам не судилося збутися. Адже через повне ігнорування збоку КМДА компанія так і не увійшла до Києва.
"Троєщина стоїть перед невеликим вибором: або до кінця 2022 року отримати лінію Tram-Train: "Троєщина-Борщагівка", а до кінця 2023 року - лінію LRT: "Милославска - Старовокзальна". Або до 2037-2040 року чекати благословенне "метро на Троєщину",- підсумував Петрук.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Кличко залишив жителів Троєщини без швидкісного трамвая і нагодував обіцянками про метро
Як повідомляє портал «Знай.uа» Киянам розповіли, коли чекати метро на Троєщину - радіти зарано
Також «Знай.uа» писав, що Кличко перед виборами згадав про метро на Троєщину - все буде