Про це він написав на своїй сторінці в Фейсбуці.

"Більшість киян тільки від однієї думки про громадський транспорт кидає в піт. Ще б пак, вранці їхати на одній нозі в маршрутці або ж метро на роботу, як та кілька в банці. Звідси й зіпсований настрій, а за ним і невдалий день. Більш за все потерпають кияни, які мешкають біля станцій "Лісова", "Дарниця", "Харківська", "Академмістечко", "Почайна". Але вишенька на торті - це намагання втиснутися у міську електричку о годині так 7-8 ранку на станціях "Троєщина-1" та "Троєщина-2". Проте Кличку що до того? Не йому ж вранці випробовувати свої нерви. Він столицею пересувається на розкішних позашляховиках", - запевнив Томенко.

Політик згадав про проблеми з громадським транспортом в столиці під час карантину. По його словам, кількість пасажирів у трамваях, тролейбусах, автобусах, маршрутках урізали для безпеки громадян, але більше транспорту так і не пустили.

"І це при тому, що спочатку Кличко взагалі обіцяв, що через закриття метро інший громадський транспорт змінить свої маршрути та буде максимально охоплювати всі станції в Києві. Та це були лише слова! Лікарі, фармацевти, працівники супермаркетів мали вистоювати кілометрові черги, щоб дістатися до роботи", - наголосив лідер партії "Рідна країна".

Микола Томенко відмітив, якщо за 6 років Кличко впоратися з цими проблемами не зміг, то навряд чи впорається з ними впродовж наступного терміну. Політик у своєму дописі розказав про те, як вирішити питання з громадським транспортом у Києві.

Популярні новини зараз

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

"Перш за все, зі створення сучасних міських логістичних схем для комунального транспорту. Спочатку - плани, потім схема руху, і тільки вже потім - безпосередньо закупівлі транспорту. Причому, бажано попередньо продумати, на яких ремонтних і обслуговуючих базах вся ця техніка буде підтримуватися в працездатному стані. Це ціла система, яка починається не з того, що "давайте купимо нові трамваї, нові автобуси і нові тролейбуси", - написав він у соцмережі.

Політик наголосив, що Кличко не думає про те, як зробити краще для киян. З його слів, мер столиці думає лише про те, як би краще було власним кишеням та кишеням його команди. Депутат пригадав ситуацію, коли наближений до нього Андрій Странніков "проштовхнув у Київраді рішення щодо закупівлі автобусів на 10 млн євро з неймовірною рентабельністю, а точніше - переплатою".

"Гроші з бюджету виділили, а далі що, план дій вже є?", - підсумував питанням до Віталія Кличко свій допис Микола Томенко.