Про хід будівництва виданню ASPI news розповів директор з управління проєктами ПАТ "Київметробуд" Юрій Батлук.
"Ми знаходимося на майданчику №214, де "Київметробуд" здійснює роботи з будівництва підземних тунелів та наземних комплексів станцій "Мостицька" та "Проспект Правди". Під нами працює роз'їзний майданчик комплексу "Галина", на якому знаходяться дві мультисервісні машини, котрі допомагають комплексу прокладати тунель в бік станції "Сирецька". Пройдено понад 300 метрів, ми доганяємо проєктну швидкість, монтуючи щодоби 6-8 кілець тунельного оздоблення. На жаль, умови не сприяють прохідці, йдемо в "пливунах" – обводнених пісках. З початку вересня за два місяці ми дозібрали комплекс "Галина", тому що його розмістити у монтажно-щитовій камері було неможливо. Частинами загружали його у тунель та пристиковували частини до комплексу. Протягом місяця робота йшла повільніше, на другий ми наздогнали відставання", - зазначив він.
Щодо проблем невиробничого характеру під час будівництва метро - арешт рахунків та намагання рейдерського захоплення, чиновник зазначив: "Доводиться боротися не лише з умовами, але й з рейдерством, корпоративними конфліктами, незнесеними спорудами вздовж траси, це затримує роботу. Факти арештів рахунків були, що унеможливлювало оплату матеріалів. Все, що необхідне для будівництва метро, має, як правило, довгий цикл виробництва і блокування рахунків понад півроку, гальмувало роботу. Втім, наразі ми з цим впоралися".
ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись
Нові правила бронювання з 1 грудня: хто підпаде під мобілізацію ТЦК вже за тиждень
Гороскоп на 28 листопада: як провести четвер із вигодою та не "наламати дров"
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Юрій Батлук розповів про підтримку міста і мера.
"Підтримка існує. Хотілося, щоб місцева влада допомогла якомога швидше розв’язати проблеми зносу споруд, що знаходяться на трасі, щоб ми могли вийти на проєктну потужність. Роботи майже завершені - ми зробили практично всі огороджувальні конструкції на перегоні, за винятком місць перетину з інженерними комунікаціями. Це - стіни у ґрунті на глибині 22 метрів, це надскладно, бо триває у близькості до споруд", - зазначив він.
Також він прокоментував сроки будівництва.
"Київметробуд" готовий вкластися в такі терміни. Складна ситуація - досі не винесені з "Варшавського кварталу" електромережі. З урахуванням факторів, які оточують майданчик, однозначно важко назвати кінцевий термін завершення будівництва. Наразі відбувається зведення конструкцій тягово-суміщеної підстанції №76, яка буде обслуговувати перегін від "Мостицької" до "Сирецької". Це не лише енергетичне серце перегону, але й центр управління рухом потягів. На ділянці від "Мостицької" до "Проспекту Правди" вперше в Україні будуть побудовані двоярусні тунелі. Зараз йдуть роботи по спорудженню монолітних конструкцій перегінних тунелів, почали зведення вентиляційної збійки. Наступний етап – будівництво основних конструкцій вестибюлю станції "Мостицька". В наступному році розпочнемо будівництво платформенної частини станції, що дозволить нам виконати все, що намічається за проєктом. На майданчику трудяться 700 осіб. На ділянці до станції "Проспект Правди" проводиться монтаж огороджувальних конструкцій майбутніх котлованів та перекладка інженерних мереж. Відбуваються повноцінні роботи практично на усіх ділянках зведення метро на Виноградар", - розповів Юрій Батлук.