Кияни масово скаржаться на термінали в метро, які не видають здачу після поповнення електронного квитка. Про це розповіли у виданні «Сьогодні».
Як повідомляється, раніше рахунок на квитку поповнювався автоматично, дивлячись яку суму вносив пасажир. А здачу можна було перерахувати на картку Kyiv Smart City і використовувати на майбутні поїздки. Тепер же термінал здачу не дає і залишок на картку не переводить. Щоб забрати "зайві" гроші, потрібно або ввести адресу електронної пошти, або роздруковувати квитанції.
"Я кілька разів намагався забрати свою здачу, не вийшло. Вона згорала", - поділився неприємним досвідом житель столиці.
У деяких сума втрачених грошей доходить до 50 гривень, тому люди вважають за краще поповнювати рахунки на електронних квитках через касу. Кажуть, що так надійніше і швидше.
У самому метрополітені запевняють, що на терміналах самообслуговування є попередження - вони не видають здачу. І взагалі, за роботу терміналів відповідає Міський інформаційно-обчислювальний центр (ГІОЦ), і метрополітен тут ні при чому. "Вирішити" проблему можна, зателефонувавши за гарячим номером телефону, вказаним на терміналі.
Енергетики пояснили логіку відключень світла: що таке черги і як вони працюють
Зима без снігу? Синоптики попередили, що Україну чекає "м’який сюрприз" від погоди
Відмовлять на кордоні: який документ українцям обов’язково потрібен для поїздки в Польщу
Відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться
Чиновники стверджують, що здача від поповнення зараховується на електронний гаманець пасажира – на мобільний рахунок.
Нагадавши, у метро столиці назвали найпопулярнішу станцію за рік. Де були кияни та гості столиці в 2020 році найчастіше
Також, " Знай.ua " писав, на Буковині 15-річний школяр колядував чотири дні, мати ледь не посивіла