У Києві розгорівся скандал, причиною якого став переповнений салон тролейбуса в умовах карантину. Про це розповіли в співтоваристві «Транспорт Києва» в соціальній мережі Facebook.
Як зазначається в документі, інцидент стався на зупинці «Протасів Яр» о 7:45 ранку в тролейбусі, який прямував у бік метро. Водій зглянувся над пасажирами, мерзнуть на зупинці і спізнюються на роботу – пустив в салон більше покладеної норми.
Серед пасажирів знайшлися ті, кому вистачило совісті написати на дії водія скаргу його начальству.
"Доброта карається!!! Багато обурених, що водії тролейбусів не беруть пасажирів більше, ніж місць для сидіння, ось вам наочний приклад, що буває, коли водій взяв пасажирів більше, ніж належить. Хтось в салоні порахував це грубим порушенням, і скільки таких письменників ще буває?",- написали в співтоваристві.
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
У коментарях думки людей розділилися. Одні висловлюють обурення через поведінку пасажирів, інші впевнені, що водій був зобов'язаний строго слідувати вимогам карантину.
"Коли був мороз -29, то я був готовий розцілувати водія автобуса, який всіх забрав на кінцевій. Але я впевнений, що знайшлася скотина родом з 37-го року, яка поскаржилася», «Є категорія людей, яким аби накатати скаргу. Взяв більше, взяв менше - не важливо, головне стукати", "Не беруть зайвих пасажирів - погано, беруть - теж погано. Нашим людям не догодиш", - пишуть на захист водія.
"Треба просто дотримуватися правил. Без всякої доброти і злості. Це громадський транспорт, а не театральний гурток», «Водій не має права порушувати закон!", "Шкода, що водія не звільнили", "Шкода водія, але і пасажир начебто вірно і свідомо вчинив - норми і правила порушувати не можна", - вважають ті, хто підтримав рішення про покарання водія тролейбуса.