Одні водії задоволені, а інші, які звикли користуватися такою продукцією, вважають, що на бензоринку знову дефіцит. Чого очікувати українцям від чергової паливної війни, дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Сюжет можна переглянути за посиланням.
З кінця минулого тижня більшість українських АЗС припинила продаж «преміального» пального. Причиною таких змін стала постанова Кабміну. Влада у такий спосіб вирішила регулювати прибутки заправних компаній.

«Встановити на період дії карантину граничний рівень торгівельної надбавки у розмірі не більше семи гривень до середньої вартості одного літра дизельного палива, не більше п’яти гривень до середньої вартості одного літра бензинів автомобільних», — ідеться у постанові.
Отже, заробляти на літрі пального більше, ніж п’ять і сім гривень відповідно, офіційно заборонено. Деякі водії підтримують ініціативу чиновників: «Давно пора, бо хто, як хоче, такі ціни і ставить».
Заправки відреагували на нововведення по-своєму. Вони зупинили продаж преміум-бензину та дизеля, на які витрачають найбільше грошей.

Днями кабмін пояснив, що обмеження стосується тільки стратегічного для країни пального — А92, 95 та дизеля звичайного. У результаті кілька заправок повернули у продаж весь асортимент.
Як відомо, прописані норми діятимуть до кінця карантину. Імовірно, влада ще коригуватиме документи.

Раніше повідомляли, штраф за розбиту дорогу: українці запропонували копам стежити за рівним асфальтом.

Як повідомляв Знай.uа, у Києві хвостатого злодюжку засікли на місці злочину - "Ось куди бензин подівся!".

Знай.uа писав, ціни на бензин підвищили, а дороги не ремонтують: українці підрахували, скільки має коштувати паливо.

Популярні новини зараз

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками

Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми

Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Показати ще