Буквально за останні кілька місяців українці стали все частіше і частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших державних банків України "Ощадбанк". Так, українець, який є переселенцем заявив, що його картку анулювали без повідомлення. Ніхто і пальцем навіть не поворухнув, щоб попередити про закриття рахунку.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

Ощадбанк, скріншот з відео

"А я хочу залишити свій негативний відгук про відділення банку в м. Гуляйполі. Хотів зробити платіж з особистого кабінету в "Ощадбанку" і не зміг зайти. Після дзвінка на гарячу лінію з'ясовується, що анулювали нову картку, яка лежить у відділенні банку з вересня 2020 року, хоча було багато інформації про те, що карти переселенців знищуватися не будуть і зберігатимуться до закінчення карантину.

Чому банк займається самоуправством? Я обов'язково залишу скаргу на урядовій лінії і підключу захисників, щоб убезпечити і інших переселенців нашого міста від подібних витівок керуючої банку.", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".

Популярні новини зараз

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Показати ще

Відгук незадоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, українка поскаржилася на ПриватБанк після нещадної афери: "Винен шарашкіним конторам гроші".

Як повідомляв Знай.uа, клієнтка ПриватБанку розповіла про обман з чеками: "Хто в цьому винен?".

Знай.uа писав, у клієнтки "Ощадбанку" взяли гроші за неіснуючу страховку: "Стрес і зіпсований настрій".