В останні кілька місяців українці стали все частіше і активніше скаржитися на сервіс однієї з найбільших служб доставки - компанію "Нова пошта". Цього рузу з'явилася інформація, що в одному з відділень в українській столиці клієнту посилку з крихким вантажем доставили в дуже жахливому стані.
Виявилося, що посилка, де лежали дорогі пазли та конструктори, виглядала розтерзаною, на ній не було видно й живого місця.
Про це стало відомо завдяки новій публікації Telegram-каналу "Чорний список".
"Коротко про акуратність Нової Пошти. #Нова_пошта відділення №293. Ось в такому вигляді прийшла посилка з конструкторами. #Київ", - пишуть автори публікації.
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Також автори публікації додали кілька фотографій від незадоволеного клієнта на яких можна побачити ту саму посилку і придавлені, порвані пазли та конструктори. На жаль, поки невідомо як клієнт відреагував на такий сервіс, крім того, що поскаржився в мережу. Мабуть, в таких випадках хтось повинен відшкодувати збитки.
Раніше повідомляли, клієнт "Нової Пошти" відправив маленьку коробочку, а отримав "макулатуру": "Здерти за це бабки?".
Як повідомляв Знай.uа, "Нова пошта" хоче доставляти українцям посилки літаком: перший політ пройшов успішно.
Знай.uа писав, Нова пошта подарувала українці "Різнокольоровий день", доставляючи посилку з хімікатами: "Це просто жесть...".