Кияни змушені щодня годинами стояти в заторах на Південному мосту через те, що цей об'єкт-справжня "золота жила" для заступника голови КМДА Олександра Густєлєва.
Про це пише Політека.
Журналісти повідомляють, що деформаційними швами моста і лагодженням дорожнього полотна займається його компанія, саме тому щорічно Сан Санич закриває міст на ремонт.
Так і останній тендер на 148,5 млн гривень на капремонт деформаційних швів виграв "Укртрансмост" Густєлєва. Не обійшлося без скандалів. У квітні Держаудитслужба за результатами моніторингу закупівлі зажадала у замовника пояснень, на підставі яких документів обґрунтовуються розмір витрат на ремонт Південного моста.
Зрозуміло, в "Київавтодорі" запевнили, що все здійснюється на підставі розпорядження КМДА. Неначе хтось сумнівається, що без відома Густєлєва в столиці виділяються такі суми.
Без світла сиділи, тепер без води: в Україні запроваджують погодинні графіки водопостачання
ТЦК буде безпощадним до цих жінок: кому загрожують штрафи на рівні з чоловіками
Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування
Сивина - не перешкода: почалася активна мобілізація українців похилого віку, де знадобляться дідусі 60+
Поки ж аудитори рахують збитки бюджету, а Густєлєв – прибуток своєї контори, жителям Києва доводиться годинами простоювати в заторах на Південному мосту – там "Укртрансмост" знову перекладає асфальт.