В порівнянні з 2016 роком, він зріс на 77% і становитиме 19,922 млрд гривень, пише Економічна правда.
Збільшення вартості у КМДА пояснюють тим, що до проєкту додали естакади на лівому березі та арковий міст через озеро Радунка. Видання зазначає, що раніше місцевим мешканцям обіцяли збудувати міст в обхід озера.
Також у новому проєкті передбачено будівництво споруд для 700-метрової ділянки метрополітену, що проходитиме мостовим переходом.
Видання додає, що рішення про збільшення кошторису підписав перший заступник міського голови Микола Поворозник за тою ж схемою, що і раніше з Шулявським мостом.
«Розпорядження підписав Поворозник, що виконував обов'язки голови під час відпустки Віталія Кличка. Раніше Поворозник таким самим чином підписав розпорядження про збільшення удвічі кошторисної вартості будівництва Шулявського шляхопроводу», - йдеться в публікації.
Заплатили — і стали боржниками: українцям пояснили підступну помилку у платежах за газ
ТЦК готує масові рейди на вулицях та блокпостах: на кого полюватимуть
Мінус місяць канікул: освітянка розповіла, чому навчальний рік в школі має тривати довше
ТЦК почали вилучати права на блокпостах: адвокат пояснила, що потрібно робити
Економічна правда також нагадує, що «генпідрядником будівництва Подільського мостового переходу є компанія «Еко-Буд-Трейд», контроль над якою здійснює «смотрящий» за Києвом Денис Комарницький.
Нагадаємо, раніше мер Києва Віталій Кличко публічно обіцяв до кінця 2020 року відкрити рух Подільським мостом і почати будівництво метро на Троєщину.